<Nieuws

Customer Quality Index (CQI)

14-05-2015

Aanstaande vrijdag 15 mei gaat Triqs Onderzoek starten met de meting van de Customer Quality Index (CQI).

De CQI (Consumer Quality Index) vragenlijst ‘Ervaringen met de Kraamzorg’ is de gestandaardiseerde systematiek die gebruikt wordt voor het meten, analyseren en rapporteren van cliënten die kraamzorg hebben ontvangen. In de vragenlijst komen verschillende thema’s met betrekking tot de ervaringen met de geboden zorg aan bod. Het betreft een algemeen onderzoek naar de kwaliteit van de kraamzorg.

Met dit onderzoek kan Kraamzorg Het Groene Kruis onder andere de vergelijking maken ten opzichte van andere kraamzorgorganisaties.

Voor dit onderzoek zijn 500 cliënten geselecteerd die reeds deel hebben genomen aan de kraamzorgkompas. Er is daarbij gefilterd op cliënten die gehoor hebben gegeven aan de uitnodiging van de kraamzorgkompas. Dit onderzoek staat dus los van de reeds ingevulde klanttevredenheidsenquête.

We hopen dat dit zal resulteren in een mooie respons voor de Customer Quality Index 2015.

Wat onze klanten zeggen

  • Morres Noud

    “Bevalling in het ziekenhuis gehad. We mochten op dezelfde dag 's avonds naar huis. Op het moment van naar...”

  • Danee

    “Op 25 september is ons derde kindje, Danee, geboren. Ze proberen rekening met je wensen te houden, wat zeer...”

  • Julan

    “Wij hebben nu voor de 3e keer kraamzorg van het groene kruis gehad & voor de 3e keer dezelfde...”

Ontdek onze cursussen