<Home

Klantervaring

25-03-2018

Wij hebben een super kraamzorgweek gehad, zelfs met een wissel van de wacht. Alles is in overleg gedaan met ons. We kijken terug op een fijne en juist heel gezellige kraamweek. Er is goed naar ons geluisterd. Juist de positieve benadering en complimenten die je krijgt als kersverse ouders, zorgen ervoor dat je je zeker gaat voelen.

Wat onze klanten zeggen

  • Roman

    “Wij kijken terug op een geweldige kraamweek. Onze kraamverzorgster Marieke was ontzettend lief, betrokken en professioneel. Dankzij haar goede...”

  • Thyra

    “Ik wil graag, onze kraamverzorgende Sonja bedanken, voor haar lieve warme aanwezigheid, met een vleugje humor. Wij hebben dit...”

  • Vince

    “Wat hebben wij een fijne week gehad met Henny bij ons! We konden ons geen betere kraamverzorgster wensen, altijd...”

Ontdek onze cursussen